فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی
Home/اخبار مرتبط با فرش/فروش عمده فرش ماشینی

فروش عمده فرش ماشینی

فروش عمده فرش ماشینی

اگر به صورت عمده یعنی تعداد بالا نیاز به خرید فرش ماشینی داشته باشید لازم نیست که از طریق فروشگاه سفارش ثبت کنید بلکه تنها با تماس تلفنی میتوانید قیمت مناسب خود را دریافت کرده و اقدام به خرید نمایید.

فرش ماشینی نیز مانند هر کالای دیگری صد در صد قیمت خرید عمده آن با فروش تکی و جزئی تفاوت دارد. به هر حال سود کمتر فروش بیشتر در تیراژ بالا در این مورد نیز صدق میکند. قیمت فروش در تعداد بالا و تیراژ عمده پایینتر است که هر چهاین تعداد بالاتر باشد قیمت به نسبت پایینتر خواهد آمد و این رابطه ای مستقیم است.

اگر مدل های موجود در وبسایت را ملاحظه کردید و هیچ کدام مورد انتخابی شما نبود و در تیراژ بالا میخواستید آن نقشه را سفارش بدهید ابتدا آن طرح را برای ما بفرستید شاید که بتوانیم با قیمت مناسبی تولید کرده و خدمت شما ارسال نماییم.

حتی برای خرید 6 تخته به بالا هم تخفیف مناسبی میتوانیم قائل شویم.

خرید فرش عمده

انواع فرش های 700 شانه و 1000شانه و نیز 1200 شانه با تراکم های 2550 و 3000 و نیز 3600 تولید داریم که طرح ها و نقشه های متنوعی را شامل میشوند.

قیمت عمده نیز به دلیل نوسانات قیمت ارز متفاوت است و به صورت ثابت نمیتوان قیمت مناسب را عنوان کرد ازین رو از درج قیمت ثابت برای فروش عمده فرش معذوریم و از شما تقاضا میکنیم جهت حصول اطمینان از قیمت روز با ما تماس بگیرید تا در جریان کامل جزئیات آن قرار بگیرید بعد از تماس هم در همان حالت میتوانید خرید تلفنی فرش را تجربه کنید.

ممکن است شما یک نقشه را پسند کنید و این نقشه در تیراژ بالا یا پایین به صورت 700 شانه و یا 1000 شانه تولید بشود اما شما قصد تولید آن در فرضا 1200 شانه را داشته باشید و بخواهید به این صورت سفارش دهید که متاسفانه باید خدمت شما عرض شود دستگاهی که یک نقشه 700 شانه تولید میکند امکان تولید همان نقشه را به صورت 1000 شانه در موارد مختلف ندارد در موارد معدودی این کار شدنی هست اما ممکن است کیفیت کار پایین بیاید باز هم توصیه اکید میشود که حتما در تلگرام یا واتساپ نقشه مذبور را ارسال نموده تا مشاوره لازم صورت بگیرد.

فروش عمده فرش

 

4/5 - (3 امتیاز)

Leave A Comment