فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی
خانه/اخبار مرتبط با فرش/فرش 700 شانه واقعی

فرش 700 شانه واقعی

فرش 700 شانه واقعی

آیا میدانید فرش 700 شانه واقعی چیست؟ در این مطلب میخواهیم به تعدادی از سوالات متداول مشتریان عزیز پاسخ بدهیم که برخی از سوالات متداول مربوط به این مطلب بدین شرح میباشد:
فرش 700 شانه چیست؟ به چه فرشی هفتصد شانه میگویند؟

700 شانه یعنی چه؟

700 شانه واقعی چیست؟ چطور 700 شانه را تشخیص دهیم؟ شانه فرش چیست؟ تشخیص شانه فرش چگونه بهتر است صورت بگیرد؟

برای بیان اینکه شانه فرش ماشینی دقیقا چی هست که البته شاید خیلی از شما مخاطبین زیبافرش از قبل اطلاع داشته باشید اما بخام به طور خلاصه و مختصر مفید بیان کنم شانه فرش ماشینی به میزان تراکم گره هایی است که در یک متر فرش ماشینی زده شده است.

وقتی میگویند فرش 700 شانه است یعنی در هر یک متر عرض این فرش 700 گره بافته شده است.

برای تشخیص این که فرش هفتصد شانه است و هفتصد شانه واقعی میباشد شما میبایست در یک متر حساب کنید که چند گره وجود دارد و یا برای آسان تر شدن باید در نیم متر 350 گره و یا در ده سانت 70 گره و در 5 سانت سی و پنج گره وجود داشته باشد.

یکی از مدل های پرفروش فرش ماشینی هم همین فرش 700 شانه واقعی میباشد که برای واقعی بودن آن و با کیفیت بودن فرش باید توجه کرد که تراکم آن نیز بالای 2500 باشد. (تراکم بخش طولی را میگویند)

ما در فروشگاه اینترنتی زیبافرش تنها فرش 700 شانه واقعی و با کیفیت را عرضه میکنیم و به شما ضمانت میدهیم که این فرش را با اطمینان خاطر خرید خواهید کرد. و در همه مدل ها تراکم را ذکر کرده ایم و نیز تعداد نخ های بکار رفته در هر مدل را نیز برایتان نوشته ایم.

فرش 700 شانه واقعی

 

5/5 - (1 امتیاز)

پیام بگذارید