فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی
Home/مقالات فرش ماشینی و راهنمای خرید/خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

شما هر جنسی که بخواهید بخرید اگر به صورت مستقیم از کارخانه آن خریداری کنید به سود شما خواهد بود و هزینه کمتری را خواهید پرداخت اما در مورد بعضی کالاهای کوچک نمیتوان این کار را کرد مثلا وقتی میخواهید یک بسته چیپس بخرید نمیتوانید این کار را از طریق کارخانه آن انجام دهید!

اما گاهی اوقات برای برخی کالاهای سنگین این امر میسر است و گاها در برخی موارد میتوان تعداد محدود و پایین را نیز از کارخانه خریداری کرد.

طبعا برخی کارخانه ها برای اینکه توزیع کنندگان و مغازه ها را از دست ندهند تفاوت قیمتی را بین ایشان و عرضه خرد در نظر میگیرند اما اختلاف قیمت عرضه تکی در مغازه ها و عرضه تکی در سایت زیبافرش مشهود است که این امر میتواند منجر به خرید شما از طریق سایت با در نظر گرفتن خرید تنها از روی عکس و با پذیرش ریسک خرید با مشاوره تلفنی باشد.

خرید اینترنتی فرش از کارخانه

از زمان روی کار آمدن سایت های فروش اینترنتی بزرگ جهانی نظیر آمازون و ایبای که استارت آپ های کوچکی بودند و سپس به شرکت های قول جهانی تبدیل شدند خیلی از افراد در پی ادامه دادن راه ایشان برآمدند و سعی بر این داشتند که نمونه مشابه آن ها شوند و یا نسخه کوچکتری را در محیط لوکال و کوچکتری را به اجرا درآورند که فروش فرش به صورت مستقیم از کارخانه در بستر وب نیز در همین راستا قرار دارد.

همه چیز اینترنتی شده همه خدمات و محصولات با تکنولوژی و عصر ارتباطات در آمیخته شده اند و در حال حاضر میتوان گفت نباید از شنیدن فرش ماشینی اینترنتی اصلا تعجب کنید.

به هر صورت بستر اینترنت و فضای مجازی باعث شده تا خرید های اینترنتی زیادی در آن صورت بگیرد و بازار به این سمت و سو پیش برود که اگر در بیزنسی این بستر محیا نباشد ضرر و زیان این مهم دیر یا زود گریبانگیر آن بیزنس شود ازین رو ما هم سعی خود را بر این داشتیم که از این قافله عقب نمانیم.

هرچند گاهی اوقات در بروز رسانی محصولات و قیمت هایمان کند عمل میکنیم اما همین گام که فروش اینترنتی فرش کاشان در فضای اینترنت به صورت مسقیم را آغاز کرده ایم گامی مهم در راه توسعه خدماتمان است. البته جهت خرید مستقیم فرش مشهد نیز ما در خدمت شما هستیم.

گاها این توزیع مستقیم توسط یک نمایندگی صورت میگیرد و خود کارخانه به دلیل مشغله های کاری وارد این حیطه نمیشود و یا آن را به بخش خصوصی دیگری واگذار میکند چراکه مسئولیت های آن و پیگیری های آن برای به ثمر رسیدن و به موفقیت رساندن کار نیاز به تلاش مستمر و مداوم داشته و پشتیبانی های آن به طور ویژه کوشش شبانه روزی میطلبد.

زیبافرش برای خرید فرش ماشینی به صورت مستقیم از کارخانه در این امر در خدمت شما عزیزان گرامی میباشد.

خرید مستقیم فرش از کارخانه کاشان

4/5 - (1 امتیاز)

Leave A Comment