فروشگاه اینترنتی زیبا فرش : خرید فرش به همراه بزرگترین راهنمای خرید انواع فرش ماشینی
خانه/اخبار مرتبط با فرش/فرق تابلوفرش بافتی و چاپی

فرق تابلوفرش بافتی و چاپی

فرق تابلوفرش بافتی و چاپی

با سلام و احترام خدمت همه بازدید کنندگان گرامی و عزیز سایت زیبافرش در این مطلب قصد داریم به فرق تابلوفرش بافتی و چاپی بپردازیم.

همانطور که از اسم فرق تابلوفرش بافتی و چاپی پیداست در این نوع از فرش عکس بر روی فرش سفید هزار شانه یا هزار و دویست شانه چاپ میشود و گاها از کیفیت عکسی که بر روی لباس ها و تی شرت ها چاپ میشود کیفیت کار بالاتر است.

که از مدل تبدیل عکس به تابلوفرش چاپی که در وب سایت نیز موجود است این روش استفاده میشود. و قابلیت شستشو و گردگیری را هم دارد.

اما در فرش بافتی اینگونه نیست. در فرش بافتی تار و پود فرش با توجه به نقشه فرش بافته میشود. و در تبدیل عکس به فرش بافتی نیز ابتدا از عکس شما نقشه تهیه شده و سپس با توجه به نقشه تهیه شده تار و پود این فرش بافته میشود. از نظر اختلاف قیمت هم به طبع فرش چاپی از بافتی ارزانتر است.

ساخت تابلوفرش سفارشی

در واقع خیلی وقتها شاید کیفیت گرافیکی کار در فرش چاپی بالاتر باشد اما ما که در ایران زندگی میکنیم میدانیم فرش به چیزی گفته میشود که بافته شود و تار و پود آن نقش زده بشود و بافته شود به ترتیبی که هر تار و پود با رنگ منحصر به فردش در جای مناسب گره زده شود و با توجه به نقشه ساخته شده بافته بشود.

به هر حال انتخاب نوع فرش خصوصا در فرش هایی که تبدیل عکس دلخواه چهره یا منظره شما هست بر عهده شماست و گاها برخی مشتریان به گرافیک کار اهمیت میدهند و تفاوت چندانی میان نوع بافته شدن و ساخته شدن قائل نیستند و چاپی را انتخاب میکنند.

از بحث چهره و تابلوفرش که بگذریم به هر حال برای زیر پا که نمیخواهید چهره تان را استفاده کنید از این رو باید فرش ماشینی معمولی خریداری کنید لذا جهت خرید فرش از کارخانه باز هم با ما تماس بگیرید تا در خدمتتان باشیم.

4/5 - (2 امتیاز)

پیام بگذارید